Det ligger en hög med böcker …

2015-03-15 16.18.48… på mitt skrivbord. En hög med böcker som jag tänkt blogga om hur länge som helst nu. Men det verkar aldrig riktigt finnas tid.

Fast jag har åtminstone ett trevligt skäl till varför jag inte har haft tid att blogga – nytt jobb! Har sedan en tid tillbaka varit textredaktör på en hästtidning, vilket har inneburit mycket nytt och roligt att sätta sig in i. Är verkligen superglad över att jag kan jobba med text på något sätt, eftersom det är det jag vill göra och även har två utbildningar inriktade på det.

Den där högen med böcker måste ändå tas tag i. Om inte annat så för att jag behöver få bort böckerna från skrivbordet och få dem insorterade i hyllorna (ok, inknökade i hyllorna).

Kommentera

