Ett hem fyllt med böcker: Del 3

hyllorMitt ständiga problem är att jag inte har tillräckligt mycket plats för mina böcker. Så fort jag köper nya böcker står jag där sedan och funderar på vart sjutton jag ska göra av dem.

Brukade ha detta problemet med cd-skivor. Alldeles för många skivor, alldeles för lite plats. Men nu för tiden så står ju bara skivorna där i sina ställ. För det är väldigt sällan jag faktiskt plockar fram en och sätter i cd-spelaren. Vill jag lyssna på musik blir det oftast genom datorn och Spotify. Sad but true.

009Hade ganska trista cd-hyllor också, de hängde liksom med genom åren av någon anledning och de kändes alltid lite malplacerade i min nya lägenhet, silvriga och allt som de var.

Så efter lite ångest över det hela bestämde jag mig för att packa ner skivorna i kartonger och förvandla mina silvriga cd-hyllor till vita bokhyllor.

Och resultatet, som ni ser här till vänster, blev jag riktigt nöjd med.

 

One comment on “Ett hem fyllt med böcker: Del 3

  1. C.R.M. Nilsson skriver:

    Snyggt!🙂

    Det där med platsen är ett ständigt problem. Särskilt när det börjar bli fysisk omöjligt att få in fler bokhyllor.

Kommentera

