Tillbaka

Var jag borta? Ja, lite grann. Blev ett mycket längre blogguppehåll än planerat. Kanske för att jag inte hade planerat något uppehåll. Men sen kom värmen. Och ännu mera värme. Så kom det gäster och så var sommaren plötsligt i full gång. Det där med sommarlov sitter djupt rotat inom mig. Sommar=ledig.

Fast jag har faktiskt inte varit helt ledig, trots allt. Visst, värme och gäster tog upp mycket tid och energi denna sommaren. Men jag landade även mitt första jobb som frilansskribent och har suttit och skrivit på några artiklar för en hästtidning.

Nu börjar löven på träden bli gulaktiga. Har till och med sett några på marken. Hösten är på intågande (jag gillar höst, så lugn alla sommarfantaster, jag är överdrivet optimistisk här) så nu är det hög tid att komma igång med bloggandet igen. Snart följer inlägg om hur jag förvandlade ett cd-ställ till bokhylla samt recensioner av en Margaret Atwood bok och av en av Siri Hustvedts böcker.

Kommentera

