Den här berättelsen

Den uppmärksamme har kanske redan upptäckt att bloggen har ett nytt namn. Har länge (typ sedan dagen jag skapade den här bloggen) tänkt att jag vill ha ett svenskt namn. Men i skapandets stund kunde jag inte komma på ett svenskt namn till min blogg, så därför fick den heta If you’ve heard this story before … Nu har det äntligen blivit ändring på det och numera heter alltså bloggen Den här berättelsen. Vilket ju nästan är en försvenskning av det tidigare namnet, men det är även de första orden ur min nya roman. Kommer antagligen göra lite fler ändringar i bloggens struktur under de nästkommande dagarna/veckorna.

Så välkomna allihopa till Den här berättelsen.

Kommentera

