TV-serie jag vill se

draculaTV-serier dag 11: Nämn en TV-serie du vill börja titta på i framtiden.

Har faktiskt lyckats se en hel del av de serierna som jag var nyfiken på att se nu när HBO Nordic har ett två veckors prova-på erbjudande. Började att kolla Pennydreadful och Black Sails, båda serier som jag velat se sedan jag hörde talas om dem.

Men om jag ska välja en serie som jag fortfarande är nyfiken på och inte har sett så får jag nog säga Dracula. Helt enkelt för att det är en serie om vampyrer, good enough for me.

Kommentera

