Ett skäl till att INTE titta på en serie

TV-serier dag 4: Nämn en skådespelare som skulle få dig att INTE vilja titta på en serie.

Oj, svår fråga. Kan inte riktigt tänka mig att jag helt skulle låta bli att titta på något på grund av en enda person. Eller ja, det finns väl hur många personer som helst egentligen som jag inte skulle ha något som helst intresse av att se i en TV-serie. Men om man nu bara väljer bland renodlade skådespelare så får jag nog säga Russell Crowe. Har alltid haft svårt för honom. Ända sedan jag såg Gladiator som fortfarande än idag står högst upp på min lista över ”Sämsta filmer någonsin”. Och ja, jag vet, jag är typ ensam om att tycka det. Men jag såg filmen på bio med min kompis, vi befann oss i Oxford vid det tillfället. Hur som helst så var vi uttråkade efter filmens första scen och båda var redo att lämna salongen. Har sett Russell Crowe i lite annat sedan dess, men alltid tyckt att han är lika jobbig och ser honom bara vrålandes i gladiator-outfit framför mig hela tiden. Så hade nog skippat en serie med honom.

Kommentera

