Ett skäl att titta på en serie

faithTV-serier dag 3: Nämn en skådespelare som skulle kunna få dig att titta på en TV-serie.

För ett något år sedan hade jag antagligen svarat Kevin Spacey på denna frågan, men nu är ju han redan med i House of Cards. Som jag får erkänna att jag bara titta på de två första avsnitten av. Så jag antar att han inte alls fick mig att titta på en serie.

Men hade Eliza Dushku (Faith från Buffy och Angel) dykt upp i en ny serie så hade jag säkerligen kollat in den. Gillade trots allt både Tru Calling och Doll House som hon hade huvudrollerna i. Allra helst hade det ju gärna fått vara en spin-off på Buffy där hon faktiskt spelade Faith.

2 comments on “Ett skäl att titta på en serie

  1. Jessie skriver:

    Det är samma sak för mig! Eliza Dushku skulle kunna få mig att börja se på en serie. Hon fick mig att se filmerna ”Wrong turn” och ”Bringt it on”.🙂

Kommentera

