TV-serier dubbelt upp

Blir visst mycket film och tv-serier plötsligt på denna bokblogg, men kunde inte låta bli när jag såg listan om TV-serier på Fröken Christinas blogg. För vem kan väl motstå en lista? Tanken är att ta sig an en punkt på listan varje dag.

Dag 1: Nämn en TV-serie där du sett alla avsnitt två gånger.

Lätt! Buffy the Vampire Slayer och spin-offen Angel. Sett varenda avsnitt säkert 5-6 gånger vid det här laget.

buffy_angel

 

One comment on “TV-serier dubbelt upp

  1. […] det blir Buffy och Angel igen. Kanske inte så konstigt med tanke på att det var dessa serier jag konstaterade för några dagar sedan att jag sett minst fem gånger om. När jag tittar på något avsnitt så brukar jag märka att jag […]

Kommentera

