Bokrean

046

Då var årets bokrea avklarad för min del. Blev inte så mycket köpt när jag var i bokhandeln tidigt i morse. Var inställd på att komma hem med åtminstone åtta böcker därifrån, men blev bara fyra. Tyckte utbudet kändes lite torftigt. Fantasyböckerna var i stort sett samma som varje rea. Såg även flera andra titlar som jag inhandlat på tidigare reor. Lite trist.

Men när jag kom hem väntade alla böcker på mig som jag köpt på internetbokhandlarna, så det kändes ändå bra att jag bara fick med mig fyra hem från den fysiska bokhandeln. Vet inte hur jag ska hinna med att läsa alla böcker nu!

 

7 comments on “Bokrean

  1. Carro skriver:

    Haha oj, det var en skaplig hög det där! Jag har inte fått det jag har förhandsbeställt😦

  2. Malin skriver:

    Ser ut som en spännande hög!

  3. Funderskan skriver:

    Kom hem med 11 böcker från Akademibokhandeln imorse ^^ (plus tre dassböcker, förstår inte varför jag inte kan låta bli att älska dom) och sen när jag kom hem fick jag snart sms om att mitt paket från adlibris med 23 böcker hade kommit! Nu väntar jag ”bara” på fem till böcker….

    Behöver jag säga att jag känner mig lite halvt galen?

  4. C.R.M. Nilsson skriver:

    Det var en snygg hög🙂 För mig har årets bokrea har varit farlig; många böcker som jag har varit sugen på som har reats ut. Ångesten över hur mycket jag har köpt har redan satt in…

  5. […] Har du gjort några fynd på bokrean i år? Om ja, vilken bok är du särskilt sugen på att läsa? Om nej, vad fällde avgörandet för att du bestämde dig för att avstå? Så lyder frågan (frågorna) i veckans bokbloggsjerka. En mycket passande fråga denna vecka och jag har redan lagt upp ett inlägg med mina inköp, så vill ni titta närmare på dem kan ni göra det här. […]

Kommentera

