Bokbloggsjerka: Önskelista

I veckans bokbloggsjerka lyder fråga: Vad önskar du dig mest av allt just nu som är relaterat till böckernas värld?

Mer utrymme för mina böcker står högt upp på listan. För tillfället får jag försöka trycka in dem lite här och var.

Men hittade även denna ursnygga, Narnia-inspirerade ”snögloben” som någon gjort. Skulle passa hur bra som helst som juldekoration. Verkar inte alls svårt att göra heller, så kanske får försöka mig på det. Måste bara få tag på en liten gatlykta att klämma in i en burk.

narniaBild från SaltTree

16 comments on “Bokbloggsjerka: Önskelista

  1. sanna skriver:

    Smart pysselpryl!

  2. Den snögloben var verkligen mysig!

  3. Ugglanoboken skriver:

    Fin! Narniastämningen är oslagbar!

  4. Monika skriver:

    Kan du inte bara förminska en av gatlyktorna som finns lite överallt ute längs gatorna🙂 Jag ser i och för sig att detta verkar vara en modell som kanske inte är så vanlig längre…

  5. Ewa K skriver:

    Så fin. Gatlyktan bör gå att finna bland dockskåps- eller tittskåpsprylar.

  6. Håller med om att böckerna inte riktigt får den plats de förtjänar i en riktig hylla🙂

  7. Linda skriver:

    Vilken snöglob:). Det är ingen vatten i, en sån måste jag göra. Har massor med burkar;).

  8. Mia Eggimann skriver:

    Jättefin snöglob, vi gjorde sådana en gång med barnen på fritids.
    Mia

  9. Lottens Bokblogg skriver:

    Verkligen Narnia där!

  10. Maddes bokblogg skriver:

    Jättemysig snöglob!

  11. Mer plats till min böcker önskar jag också mig!

  12. C.R.M. Nilsson skriver:

    Ursnygg snöglob🙂 Vore ju verkligen något att göra själv!

  13. Zelly skriver:

    Vilken fin snöglob🙂

  14. Freja skriver:

    Bokhyllor och tid, det är vad jag vill ha!

  15. [Anna] skriver:

    Wow vilken fin snöglob!!🙂

Kommentera

