Halloweenveckan: The Uninvited Guests trailer

Hittade trailern till Sadie Jones The Uninvited Guests. En bok som redan står i min bokhylla, och jag att läsa den härnäst. Trailern passade i alla fall in på veckans Halloween-tema. Lite mysig, kuslig stämning. Hade gärna sett lite fler bilder i trailern, men de få som finns funkar bra. Jag gillar att det läses upp ur boken, det är faktiskt inte så vanligt i trailers (vad jag har sett åtminstone). Ser fram emot att ge mig in i boken inom en snar framtid.

Kommentera

