Bokiga glasunderlägg

Fick ett paket på posten idag!

När jag var inne och kollade på Out of Print Clothings hemsida för någon vecka sedan blev jag förälskad i deras glasunderlägg med klassiska bokmotiv. Så det blev till att beställa hem ett set med åtta stycken. Allt funkade bra med beställningen. Utöver priset för underläggen betalade jag ca 10 dollar i frakt och det tog ungefär en vecka att få hem dem. På sajten stod det dock att internationella beställningar kan ta upp till 6 veckor att komma fram. Setet levererades i en liten ask som man kan förvara underläggen i. Fast jag funderar seriöst på att alltid ha mina framme på bordet. Love them!

010

008

One comment on “Bokiga glasunderlägg

  1. […] böcker finns inte bara som böcker i mitt hem. På mitt skrivbord till exempel ligger ett Lolita-glasunderlägg och skyddar skrivbordet från kafferingar. På något underligt vis hamnar de där alltid på mina […]

Kommentera

