Snygga(?) bokstöd

Bokstöd är något som jag ständigt är på jakt efter. Men jag verkar aldrig hitta de där perfekta bokstöden, de som skulle vara pricken över i:et i mitt hem. Men några coola har jag sprungit (surfat) på.

***

Om jag varit Star Wars-nörd, ja, då hade nog detta stödet hållt uppe mina böcker.

starwars

Bild från Gentle Giant LTD.

***

Bokstödet Tentacle Attack skulle jag faktiskt kunna tänka mig att ha.

tentacleBild från Etsy.

***

Något för hundälskaren?

dog

Bild från Etsy.

Kommentera

