Nyinköpt

Fick ett paket på posten idag, mina senaste bokinköp. Tre av dem var böcker som jag kollade in på bokmässan – Swimming Home av Deborah Levy, The Lighthouse av Alison Moore och Dark Matter: A ghost story av Michelle Paver. The Stranger’s Child av Allan Hollinghurst har jag gått och funderat på länge, så nu har jag äntligen fått den med. Diamantsvärdet och träsvärdet av Nick Perumov åkte med i beställningen för jag ville läsa en fantasybok på svenska. Nu ska jag bara bestämma mig för vilken jag vill börja med!

Detta inlägg postades i Böcker.

One comment on “Nyinköpt

  1. Jessie skriver:

    Diamantsvärdet och träsvärdet har jag tidigare köpt till min make.🙂

Kommentera

