Malmö Stadsbibliotek

Var nere i Malmö idag och virrade runt som en annan turist. Och plötsligt befann jag mig vid stadsbiblioteket som jag måste få säga att jag blev mäkta imponerad av, så jag tog lite bilder. Det var framförallt den nyare delen jag förälskade mig i, med sina glasväggar och den vackra utsikten.

4 comments on “Malmö Stadsbibliotek

  1. Jessie skriver:

    Jag har inte varit på stadsbiblioteket sedan jag flyttade från Malmö. Fast själv föredrar jag den äldre delen. Den är mysigare.🙂

  2. Leah Alexandra skriver:

    Snyggt!

    Vore rimligt av mig att bege mig dit för att titta runt lite. Det ser makalöst fint ut.

  3. fiberglasodin skriver:

    Ja, det var verkligen fint. Nog det ljusaste biblioteket jag någonsin sett. Och utsikten genom jätteglasväggen var verkligen otroligt vacker, iallafall nu när det fortfarande är grönt ute. Men kan tänka mig att det är fint på vintern också.

Kommentera

