Bok-trailer: The Twelve (The Passage)

I min jakt på nya bok-trailers kom jag över trailern till den andra boken i Justin Cronins serie som började med The Passage. Jag har inte läst boken, men efter att ha sett trailern till uppföljaren The Twelve, så känner jag mig faktiskt ganska sugen på att läsa Cronins böcker.

Och trailern till första delen, The Passage.

Jag föredrar trots allt trailern till The Twelve. Den är mer suggestiv och väcker frågor om vad som har hänt och vad som kommer hända. Men båda tycker jag är helt ok trailers. Färgerna och musiken fungerar bra och skapar stämningen.

One comment on “Bok-trailer: The Twelve (The Passage)

  1. […] Cronins Flickan från ingenstans hem, har ju tittat på den länge och blev riktigt sugen efter trailern. Lade även vantarna på en ny Moleskin journal för 2013. Har blivit beroende av dem och det är […]

Kommentera

