Time to get serious…

Fick ett mycket glädjande besked för några dagar sedan från Lunds universitet. Jag har blivit antagen till deras Författarskola! Hade inte alls stora förhoppningar om att komma in när jag skickade in mitt 10-sidiga skrivprov och personliga brev. Och sedan kom beskedet att jag blivit antagen. Så nu är det väl bara till att börja bli seriös med skrivandet och ignorera alla de där tankarna om att slösa bort tiden och att det aldrig kommer att bli läst ändå.

7 comments on “Time to get serious…

  1. […] Blev faktiskt lite sugen på att hoppa på erbjudandet om prenumeration som kom med tidningen, kanske kan vara en bra följeslagare till höstens planer? […]

  2. Henrik Johansson skriver:

    Gratulerar! Jag tog examen i juni och det var väl spenderad tid.

  3. Charlotte C skriver:

    Vad roligt, grattis! Jag visste inte ens att den fanns en sådan utbildning! Är den på hel- eller deltid?

    • fiberglasodin skriver:

      Tack. Den är på heltid. Kan ju vara ganska olika med utbildningar med hur mycket tid man behöver lägga ner och så. Men här påpekades det till och med i antagningsbrevet att man inte skulle räkna med att kunna jobba särskilt mycket parallellt med utbildningen. Så verkar verkligen vara heltid!🙂 Och går man hela utbildningen är den på två år också.

Kommentera

