Snyggaste iPhone fodralet?

Detta bokiga iPhone fodralet klättrade snabbt upp till första platsen på min önskelista. Twelve South BookBook heter det och finns bland annat att få tag på hos Webhallen.

5 comments on “Snyggaste iPhone fodralet?

  1. Marie skriver:

    Jag har ett sånt! Jättefint är det, men lite bökigt är det allt när man ska prata i telefonen och sånt. =) Dessutom gillar min ena kisse det lite för mycket så numera pryds det även av diverse bitmärken..

    • fiberglasodin skriver:

      Verkligen fint är det, blir avundsjuk nu när jag inte har det själv :) Tyckte priset var lite väl saftigt, så det blir till julklappslistan.

      Haha, får se till att hålla det borta från min hund då om det är så tuggvänligt!

  2. Malin skriver:

    Har ett sånt till min Galaxy S2. Snyggt som fan. Men lite jobbigt till galaxyn då den inte kan känna när man har den mot örat så som den ska för att funka korrekt. Vet inte om Iphone har samma funktion?

    • fiberglasodin skriver:

      Använder min telefon fånigt lite som en telefon, alltså att ringa med den, så osäker på det där med örat finessen. Jag antar däremot att det blir bökigt när man ska ta kort också med kameran då, och man måste ta ut hela telefonen?

      • TinaO skriver:

        Jag har en till iPhonen, och det är inga bekymmer alls med pratandet. Oftast har jag headset i, men det funkar hur bra som helst utan också. Däremot är det lite psykande med fotandet. Har funderat på att göra ett hål för kameran med en håltång (för typ skärp och så), men jag har inte vågat än. Är lite rädd att jag ska göra sönder den helt, och det vill jag ju inte!

Kommentera

